Més informació [ Detall d'activitat

 
2002070502   Building Language for Teaching and Learning
2021-2022   Cicle de conferències. Internivells: Ed. Primària-Secundària-Formació Profess.
  
   1/3/2022 - 14/3/2022 (5 hores) de 17:30h a 19:30h
   VT Curs a distància
   _ (A distància) 
  
Format   En línia
Sincronicitat    Síncron
Organització   ST a Barcelonès
  
  
  
Inscripció   15/11/2021 - 28/02/2022
  
Descripció i   Metodologia:   Cicle de dos webinars enfocats al treball de les competències de la dimensió de comunicació oral.
Els webinars s'oferiran íntegrament en llengua anglesa, des de Barcelona i Nova York.

  
Objectius   - Enriquir el coneixement de l'anglès com a llengua d'ensenyament aprenentatge
- Ampliar el repertori d'estratègies per al treball d'expressió oral en llengua anglesa

Webinar 1: Building Teacher Language – Strategies and Techniques for Teachers Speaking English
Teachers who use English as the language of instruction can sometimes feel that their own English stagnates as a result of using the same phrases again and again.

In this webinar we will look at some ways in which you can revitalise your English to the benefit of your own language growth and that of your students. We will:

- learn how to do a self-diagnosis of your Teacher English to determine your goals for improvement
- look at practical strategies to improve your range of functional teacher functions
- use a variety of techniques to build your specific subject-related vocabulary
- practice improving pronunciation of teacher-specific language
- help you apply these language learning tools to your own students’ English

Webinar 2: Maximizing Oral Production in the Language Classroom
Oral production is so important to the process of language acquisition, yet teachers often struggle to find meaningful and engaging ways for students to produce high-quality talk in their language classes.

In this webinar, we will look at ways to set up a classroom community that values, celebrates, and maximizes language production by weaving oral output into every lesson. We will:

- discuss the importance of setting clear expectations for language use
- share strategies to motivate students to reach these expectations
- share resources, strategies, and tools to help students improve both the quantity and quality of their language output.
  
Continguts   - Tècniques per a l'ampliació de vocabulari específic
- La pronunciació de vocabulari docent
- Estratègies per a la millora de la pròpia competència oral i la de l'alumnat
- L'aplicació d'aquestes estratègies amb l'alumnat
- Recursos i activitats per al treball de la llengua oral amb l'alumnat
  
Observacions   En cas que la demanda superi l'oferta, es prioritzaran les sol·licituds del professorat amb destinació actual a Barcelona Comarques.
  
Formador/a   Rachel Playfair i Julie Yankowitz
  
Avaluació   Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa i percepció de transferibilitat.
  
Requisits de  certificació   Assistència del 80% a les sessions virtuals sincròniques.
  
Persones  destinatàries   Docents d'anglès o de qualsevol altra llengua, àrea o matèria, amb competència avançada en llengua anglesa.
  
E-mail   nbolivar@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimarts   01/03/2022   1730   1930 
 Sessió 2   dilluns   14/03/2022   1730   1930 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent